Nazwa dla firmy z branży mebli
CEL BIZNESOWY I POWÓD STWORZENIA MARKI:
Stworzenie swojego miejsca pracy wg własnych zasad i
upodobań było od dłuższego czasu moim marzeniem. Chciałbym
oferować ludziom piękne wnętrza w przystępnych cenach.
PRODUKTY I USŁUGI OFEROWANE PRZEZ FIRMĘ:
Sofy, narożniki, stoły krzesła, dekoracje i oświetlenie z włoskich
i polskich firm. Usługa projektowania i doradztwa we wnętrzach.
GRUPA DOCELOWA CZYLI PRZEDSTAWIENIE PRZECIĘTNEGO KLIENTA NP. PŁEĆ,
WIEK, WYKSZTAŁCENIE, ZAINTERESOWANIA:
Klienci w wieku 30+, którzy poszukują mebli do swoich wymarzonych
domów i mieszkań. Płeć nie ma znaczenia, wykształcenie to lekarze,
adwokaci, branża beauty, biura rachunkowe
KIM SĄ OSOBY, KTÓRE NIE SĄ GŁÓWNYMI KLIENTAMI, ALE WARTO WZIĄĆ JE
POD UWAGĘ, PONIEWAŻ STANOWIĄ ZAPLECZE BIZNESOWE?:
właściciele firm deweloperskich, budowlanych, zamożni rolnicy
JAKIE MA BYĆ FINALNE POZYCJONOWANIE MARKI? W JAKI SPOSÓB KLIENT MA
POSTRZEGAĆ MARKĘ?:
Doświadczona,Luksusowa,Nowoczesna,Profesjonalna,Z zasadami
NAZWA POLSKOJĘZYCZNA CZY ANGLOJĘZYCZNA?:
Preferuję angielską
PREFEROWANA STRUKTURA NAZWY:
Dźwięczne, nic nie znaczące słowo (Toya, Voxel, Windu),
Nazwa abstrakcyjna budząca pozytywne skojarzenia (Apple, ORANGE, PLUS)
STYLISTYKA NAZWY:
Branżowa,Elegancka
PREFEROWANE ROZSZERZENIE DOMENY
.pl.com, .pl
DODATKOWE INFORMACJE:
Sklep będzie zajmował się głównie sprzedażową mebli importowanych
z zagranicy i polski. Będzie celował w Klientów średniej klasy po
zamożnych, bo oferta będzie tak podzielona