Firma działa w ramach grupy kapitałowej, w której pierwszy człon nazwy „Murator” ma już swoją markę i wygląd. Drugi człon to skrót od „Facility Management”, ale w kontekście grupy kapitałowej (która posiada kilka stacji radiowych) jego użycie też jest ważne z uwagi na możliwe skojarzenia ze stacjami radiowymi- którego należy uniknąć.
Działalność firmy to zarządzanie i administrowanie nieruchomościami (w tym także obsługa techniczna, sprzątanie, obsługa recepcji,). Preferowany wzór prosty ale nowoczesny, kojarzący się z nieruchomościami, np z budynkiem, bądź jego elementami
Preferowana kolorystyka – czarny i złoty (ewentualnie żółty) – przykład logo i jego zastosowania:
muratordom.pl/
Wykorzystanie pierwszego członu i wizerunku jest preferowane, ale nie jest to warunek konieczny (do konkursu załączymy grafikę/ wizerunek Murator). Drugi człon firmy FM należy zaprojektować tak, aby uniknąć skojarzeń ze stacjami radiowymi. Może mieć formę liter lub wykorzystywać wspomniane wcześniej elementy grafik/ piktogramów nawiązujących do budynków. Do rozważenia umieszczenie gdzieś w logo rozwinięcia skrótu FM