Logotyp dla Wydawnictwa Słówko
Logotyp dla nowego wydawnictwa książkowego - Wydawnictwo Słówko
Wydajemy książki do nauki języków obcych – m.in. angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego, hiszpańskiego, francuskiego, ukraińskiego.
Książki są kierowane do różnych grup wiekowych, począwszy od dorosłych (np. język biznesowy, powieści po angielsku/niemiecku), poprzez studentów (np. psychologii, pedagogiki, ekonomii), aż po uczniów szkolnych (np. repetytoria) i dzieci.
Wydawane książki mają różną formę: podręczniki i ćwiczenia do samodzielnej nauki języka, lektury/powieści w oryginale, książki przygotowujące do poszczególnych egzaminów, przewodniki w języku danego kraju, książeczki z opowiastkami, rebusami i zagadkami dla dzieci, książki specjalistyczne dla konkretnych grup zawodowych, audiobooki.
Naszym wyróżnikiem jest nieszablonowe podejście do nauki języków obcych – stawiamy na praktyczne aspekty, grywalizację oraz elementy nauki przez zabawę.
Zależy nam na minimalistycznym logotypie - lekkiej, nowoczesnej kresce.
Logotyp może być zarówno czysto literniczy, jak i z elementem graficznym (nie musi to być książka), ale nie chcielibyśmy żeby element graficzny był przytłaczający.
Ze względów praktycznych wolelibyśmy logotyp w poziomie.