Nazwa dla dystrybutora płytek
Potrzebujemy nazwy dla firmy dystrybuującej płytki ceramiczne.
1. Grupa docelowa:
hurt tradycyjny i sieci DIY (dostawca płytek do salonów łazienkowych i sklepów wielkopowierzchniowych)
2. Kim są osoby, które nie są głównymi klientami?
projektanci
3. Jakie ma być finalne pozycjonowanie marki? W jaki sposób klient ma postrzegać markę?
Budowanie pozytywnego wizerunku marki, luksusowa, nowoczesna, profesjonalna, silna, z zasadami
4. Nazwa polskojęzyczna czy anglojęzyczna?
obojętne
5. Preferowana struktura nazwy:
Dźwięczne, nic nie znaczące słowo (Toya, Voxel, Windu),
Nazwa abstrakcyjna budząca pozytywne skojarzenia (Apple, ORANGE, PLUS),
Nazwa ma być krótka, wpadająca w ucho, łatwa do zapamiętania, max. 5-literowa
6. Stylistyka nazwy:
Biznesowa, Elegancka
7. Słowa, których należy unikać (wprowadzające w błąd, budzące negatywne skojarzenia itp.):
łazienka, gres, ceramics, nazwy kojarzące się z wodą, trzeba też uważać na nazwy z cząstką "cer" od ceramiki, bo jest dużo już takich nazw na rynku.
8. Nazwa nie musi nic znaczyć.